HTML

Vándorlásaim

Országutak, a lélek útjai, útkeresés, útbaigazítás. Utazásom a NagyVilágban.

Címkék

álom (2) budapest (3) cannes (1) coelho (2) éjszaka (2) érzem (12) fehér (4) film (1) freiburg (1) haruki (1) könyv (8) leo (3) magány (2) marci (1) merle (1) mika (1) murakami (1) omen (1) pillanat (2) próza (1) sors (1) szmogriadó (2) utak (1) utazás (3) vers (2) woody (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Csigababa: Egy kis öröm az ürömben: kb egy héttel az eset után kapom az iwiw üzenetet: egy kedves jóakaró meg... (2010.01.02. 23:43) Meglopva
  • Csigababa: @Mika:): Szia! :) Köszi a kommentet! Valóban, nem számít, hogy kihez/mihez vonzódik, egy egyénisé... (2009.10.29. 15:45) Mika
  • Csigababa: Gratulálok! :) A miénk még csak most épül-szépül, karosszériást keresünk éppen. Hobbi? :) (2009.03.15. 12:33) OT
  • Csigababa: Büszkén jelentem, 6 pipa! ;) (2009.01.09. 16:25) Lista holnapra
  • Csigababa: Tessék, most már lehet "kommentezni", Mindenkinek! :P (2008.10.26. 12:14) Oldtimer Show

Linkblog

2008.10.25. 10:34 Csigababa

SzMSz

 És ez most kivételesen nem Szervezeti és Működési Szabályzat, nemnem! :) Ez a Száguldás, Merci, Szerelem...

 Tegnap este (éjjel) 15 perc alatt értem haza az Aradi utcából, és még egyszer a rendőr is megállítottt, persze csak igazoltatni! ;) Imádom éjjel a várost, főleg ilyenkor kocsikázni. Felnyomtam a zenét (és a fűtést), letekertem az ablakokat és repültem. A gyorsforgalmin szabad volt az út, nem volt autó se előttem, se utánam. Felpörgettem a motort, Ladym is élvezte. A padló vonzotta a gázpedált, hangosan énekeltem. Jól voltam. Szabad voltam. Egyedül voltam és élveztem, régen volt már ilyen! Kicsit sajnáltam, hogy olyan hamar hazaértem...

 Ma pedig Oldtimer kiállításra megyünk apummal, igyekszem majd képekkel is szolgálni! Szép napocskát!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlasaim.blog.hu/api/trackback/id/tr30730797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása