HTML

Vándorlásaim

Országutak, a lélek útjai, útkeresés, útbaigazítás. Utazásom a NagyVilágban.

Címkék

álom (2) budapest (3) cannes (1) coelho (2) éjszaka (2) érzem (12) fehér (4) film (1) freiburg (1) haruki (1) könyv (8) leo (3) magány (2) marci (1) merle (1) mika (1) murakami (1) omen (1) pillanat (2) próza (1) sors (1) szmogriadó (2) utak (1) utazás (3) vers (2) woody (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Csigababa: Egy kis öröm az ürömben: kb egy héttel az eset után kapom az iwiw üzenetet: egy kedves jóakaró meg... (2010.01.02. 23:43) Meglopva
  • Csigababa: @Mika:): Szia! :) Köszi a kommentet! Valóban, nem számít, hogy kihez/mihez vonzódik, egy egyénisé... (2009.10.29. 15:45) Mika
  • Csigababa: Gratulálok! :) A miénk még csak most épül-szépül, karosszériást keresünk éppen. Hobbi? :) (2009.03.15. 12:33) OT
  • Csigababa: Büszkén jelentem, 6 pipa! ;) (2009.01.09. 16:25) Lista holnapra
  • Csigababa: Tessék, most már lehet "kommentezni", Mindenkinek! :P (2008.10.26. 12:14) Oldtimer Show

Linkblog

2008.10.11. 14:47 Csigababa

Csütörtök volt...

...és csütörtökön végre el is kezdődött a hivatalos program, egy-egy jó kis konferenciával. Délben ebéd a LEOkkal, délután pedig, újabb tanácskozás helyett páran inkább az Ezio által felajánlott jacuzzi-meetinget választottuk ;) Ha túl fontos témákról nem is esett szó, abban mindannyian egyetértettünk, lesz még gyűlés a jacuzziban! Élveztük a kilátást és a meleg vizet, élveztem, hogy október van és még mindig melegen süt a nap, és mosolyogtam a gondolaton, hogy hová fog még engem eljuttatni az, hogy LEO vagyok? Mert itt minden napját jobban és jobban élveztem, és bár még nem vettem részt ilyen nemzetközi rendezvényen, de éreztem, hogy a délelőtti megbeszélés a Nemzetközi Kormányzóval igen hatékonyra sikerült.

 Az esti "kötelező gyakorlat" már kevésbé tetszett. Kiöltözve siettünk a Fórum nyitóestjére, és nem titkolt reményeink között szerepelt, hogy az ünnepséget követő fogadáson alapozzuk meg az este hangulatát. Vagyis már csak ezért is kénytelenek voltunk végigülni a botrányos megnyitót. Én valahogy többet/jobbat/stílusosabbat vártam el a francia szervezéstől, ehelyett lógó military-nadrágba, derékra kötött pulcsiba öltözött tinik vitték a zászlókat, a konferencia nemzetközisége ellenére nem hallatszott angol szó, a műsor botrányos volt, és senki nem köszöntötte a LEOkat... ezért is zúgott a taps, mikor Al Brandel színpadra lépett és köszöntött minket is! Napról napra szimpatikusabb nekem a pasas! ;)

 Alig bírtuk kivárni, hogy vége legyen a "műsornak", még mindig reménykedtünk ugyanis, hogy csinos kis szendvicsek és némi pezsgő kárpótol minket az ízlésficamos műsor miatt. Ehelyett, a szendvics elfogyott, mire odaértünk, a pezsgő pedig nem is hasonlított hajdanvolt elődjére... Gyorsan tovább is álltunk, hogy sörözéssel-borozással-táncolással próbáljuk felejteni az este részleteit. A végkifejletet ki lehet találni! ;)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlasaim.blog.hu/api/trackback/id/tr60708557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása