HTML

Vándorlásaim

Országutak, a lélek útjai, útkeresés, útbaigazítás. Utazásom a NagyVilágban.

Címkék

álom (2) budapest (3) cannes (1) coelho (2) éjszaka (2) érzem (12) fehér (4) film (1) freiburg (1) haruki (1) könyv (8) leo (3) magány (2) marci (1) merle (1) mika (1) murakami (1) omen (1) pillanat (2) próza (1) sors (1) szmogriadó (2) utak (1) utazás (3) vers (2) woody (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Csigababa: Egy kis öröm az ürömben: kb egy héttel az eset után kapom az iwiw üzenetet: egy kedves jóakaró meg... (2010.01.02. 23:43) Meglopva
  • Csigababa: @Mika:): Szia! :) Köszi a kommentet! Valóban, nem számít, hogy kihez/mihez vonzódik, egy egyénisé... (2009.10.29. 15:45) Mika
  • Csigababa: Gratulálok! :) A miénk még csak most épül-szépül, karosszériást keresünk éppen. Hobbi? :) (2009.03.15. 12:33) OT
  • Csigababa: Büszkén jelentem, 6 pipa! ;) (2009.01.09. 16:25) Lista holnapra
  • Csigababa: Tessék, most már lehet "kommentezni", Mindenkinek! :P (2008.10.26. 12:14) Oldtimer Show

Linkblog

2008.10.17. 22:32 Csigababa

Nem bírok magammal

 Egyszerűen nem tudom lekötni az agyam, nem megy... csak pörög és pörög. Egyedül akkor kapcsolok ki, ha Monte Cristo-t olvasok, abban tényleg el tudok mélyülni...vagyis köszönöm a tanácsot Gábor, ajánlhatsz még hasonló olvasnivalót! ;)

 Mint a búgócsiga, úgy jártam ma a lakást. A takarítás sem segített leadni a felesleges energiáimat, pedig aki ismer, az tudja, hogy ha már a takarítás is öröm... :) Utána még kiszaladtam, összegereblyéztem a szép, színes leveleket az utcán, na ez kicsit megnyugtatott, szeretem az ősz színeit, de az egész művelet csak 15 percig tartott. Aztán megint ugyanott voltam; túl sok volt az időm, hát még a gondolataim. Kezembe vettem a telefont, majd letettem, ez így ment ötpercenként. Egyszóval Zizegtem egész nap.

 Igen, leülhettem volna olvasni, de azzal meg úgy vagyok, hogy annyira tetszik a könyv, hogy félek, így hamar vége lesz! :) Utána mit olvassak? Ötlet? :) Belekezdtem Dumas regényébe, ezzel a lendülettel félre is dobtam Murakami Harukit. Most valahogy jobban esik egy izgalmas, regényes, szerelmes kaland, mint egy szürrealista, beteges, metaforákkal teli nemistudommi. Félreértés ne essék, szeretem Murakamit, de jelen hangulatomhoz a nagyvonalú gróf kalandjai jobban illenek. Azt hiszem, ha végeztem a két vaskos kötettel, újabb Dumas kötethez, vagy egy másik francia író könyvéhez nyúlok majd. A sajnos az egészben, hogy valamikor a biokémia tankönyv kevéssé vonzó lapjait is le kell pergetnem magam előtt, nem is olyan sokára vizsgázom... De jelen állapotomban képtelen lennék felfogni az aminosavszekvenciákat és a citromsav-ciklus elemeit.

 Holnap Pécsre utazom, úgy hiszem sikerül majd elkattintgatni azt a maradék 8 filmkockát és végre előhivathatom a nyári képeimet! Sok régi emlék sorakozik azon a kis darab celluloidon. Némelyikre már nem is emlékszem, másokra pedig nem szeretnék emlékezni...

 Azt hiszem, jobb, ha bebújok a paplan alá, ágyba viszem a franciámat! :) Szép álmokat mindenkinek, én remélem onnan folytatom, ahol tegnap abbahagytam...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlasaim.blog.hu/api/trackback/id/tr82719398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása