HTML

Vándorlásaim

Országutak, a lélek útjai, útkeresés, útbaigazítás. Utazásom a NagyVilágban.

Címkék

álom (2) budapest (3) cannes (1) coelho (2) éjszaka (2) érzem (12) fehér (4) film (1) freiburg (1) haruki (1) könyv (8) leo (3) magány (2) marci (1) merle (1) mika (1) murakami (1) omen (1) pillanat (2) próza (1) sors (1) szmogriadó (2) utak (1) utazás (3) vers (2) woody (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Csigababa: Egy kis öröm az ürömben: kb egy héttel az eset után kapom az iwiw üzenetet: egy kedves jóakaró meg... (2010.01.02. 23:43) Meglopva
  • Csigababa: @Mika:): Szia! :) Köszi a kommentet! Valóban, nem számít, hogy kihez/mihez vonzódik, egy egyénisé... (2009.10.29. 15:45) Mika
  • Csigababa: Gratulálok! :) A miénk még csak most épül-szépül, karosszériást keresünk éppen. Hobbi? :) (2009.03.15. 12:33) OT
  • Csigababa: Büszkén jelentem, 6 pipa! ;) (2009.01.09. 16:25) Lista holnapra
  • Csigababa: Tessék, most már lehet "kommentezni", Mindenkinek! :P (2008.10.26. 12:14) Oldtimer Show

Linkblog

2008.11.04. 22:48 Csigababa

Érdekes nap

 Ma volt az első franciaórám. Örültem neki, de készülni nem tudtam, így csak ültem kukán, míg a csoporttársam (összesen ketten vagyunk :P) folyékonyan "franciázott". A végére már én is belejöttem, eszembe jutottak olyan szavak, mint "arrondissement", ami kerületet jelent. Mivel a nyelvórák mindig is feldobnak (Miért? Kettőt és könnyebbet...), elég jó hangulatban sétáltam csoporttársammal a buszig. Szép volt az este, jó volt az idő, és a táskámban még ott lapult négy darab mandarin.

 Mosolyogva szálltam fel a metróra, nyelvóra után tényleg nehéz letörölni a vigyort az arcomról. Miközben fülemben jó zenével, vigyorogva pucoltam a mandarinomat, észrevettem egy srácot szemben velem. Néha eljátszom azzal, hogy csak nézem az embereket a buszon, metrón, történeteket alkotok köréjük. Nem egyszer az olvasó emberek arckifejezése alapján választom meg a következő könyvemet, meglesem, hogy mi köti le őket ennyire...értek már kedves meglepetések. Szóval a srác is olvasott. Olyan "emós" féle lehetett, hosszú haja a szemébe lógott, de őt annyira lekötötte a könyv, hogy észre sem vette, hogy csavargatja a tincseket, melyek zavarják az olvasásban. Mikor elvette a kezét a hajából, csak hogy lapozzon, a frizura úgy maradt, helyes kis csomóba merevedve a homloka felett. Még sosem láttam valakit így belefeledkezni egy könyvbe, de egyben nehéz volt megállni a kuncogást is.

 Később a busz végre letett a megállómnál, a fülemben valami ritmusos zene szólt, kezemben az utolsó mandarin...kerek volt a világ, no! :) Mikor elértem a parkot megszólalt egy rég hallott dal, amire mindig felpörgök, így most is (Amerie - One thing... hallgasd meg!). Elkezdtem táncolni. Egyedül voltam, a park üres volt, táncolva vágtam át a szánkódomb előtt. Csak később vettem észre egy eldugott kamaszcsoportot, akik hangosan (gondolom, mert nem hallottam a zenétől) röhögve nézték végig a mutatványt, de nem érdekelt! Táncoltam tovább, fejemben pörögtek a hétvége és a régebbi Cannes-i kirándulás vérpezsdítő emlékei, ezek a finomságok feltüzelték a mozdulataimat is. Még jó, hogy közben hazaértem...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlasaim.blog.hu/api/trackback/id/tr55750314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása