HTML

Vándorlásaim

Országutak, a lélek útjai, útkeresés, útbaigazítás. Utazásom a NagyVilágban.

Címkék

álom (2) budapest (3) cannes (1) coelho (2) éjszaka (2) érzem (12) fehér (4) film (1) freiburg (1) haruki (1) könyv (8) leo (3) magány (2) marci (1) merle (1) mika (1) murakami (1) omen (1) pillanat (2) próza (1) sors (1) szmogriadó (2) utak (1) utazás (3) vers (2) woody (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Csigababa: Egy kis öröm az ürömben: kb egy héttel az eset után kapom az iwiw üzenetet: egy kedves jóakaró meg... (2010.01.02. 23:43) Meglopva
  • Csigababa: @Mika:): Szia! :) Köszi a kommentet! Valóban, nem számít, hogy kihez/mihez vonzódik, egy egyénisé... (2009.10.29. 15:45) Mika
  • Csigababa: Gratulálok! :) A miénk még csak most épül-szépül, karosszériást keresünk éppen. Hobbi? :) (2009.03.15. 12:33) OT
  • Csigababa: Büszkén jelentem, 6 pipa! ;) (2009.01.09. 16:25) Lista holnapra
  • Csigababa: Tessék, most már lehet "kommentezni", Mindenkinek! :P (2008.10.26. 12:14) Oldtimer Show

Linkblog

2009.05.07. 23:50 Csigababa

Mérce

 Mi alapján méretik az ember? Munka, vagy szerelem? Ki lehet kategorikusan jelenteni, hogy akinek megvan a munka és a párkapcsolat, a boldog ember mintaképe? Csak ők lehetnek boldogok? Nekik le kell nézniük azt, aki ugyan nem sokáig, de azt csinálja, amit szeret, utazgat, mert ez minden álma és egyik napról a másikra él, mert megtehetni, szeretni pedig szabadon szeret?

 Ha be is bizonyosodik, ha így is van, hogy csak az nyerhet, akinek mindene megvan, miért kell ezt a másik képébe dörgölni? Vagy miért úgy, ahogy én kaptam? Talán pont azért, mert ugyan mindene megvan, de egy valami hiányzik. A boldogság? Lehet. De az biztos, ezzel vagyok több, egy kicsit.

 Lehet boldognak lenni, nem csak egyedül, nem csak munka nélkül. De talán úgy lehet boldog valaki, ha másokat is azzá tesz. Nem pedig lerombolja az önbecsülésüket, főleg nem, ha barátnak mondja magát...

 Igen, nagyot csalódtam egy barátban, aki azért tart engem értéktelen embernek, mert nincs még diplomám, állandó állásom és rendes kapcsolatom. Én mégsem érzem magam kevesebbnek ezáltal, de többnek sem. Én csak jól érzem magam. És ennyi nekem bőven elég.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlasaim.blog.hu/api/trackback/id/tr991109113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása