HTML

Vándorlásaim

Országutak, a lélek útjai, útkeresés, útbaigazítás. Utazásom a NagyVilágban.

Címkék

álom (2) budapest (3) cannes (1) coelho (2) éjszaka (2) érzem (12) fehér (4) film (1) freiburg (1) haruki (1) könyv (8) leo (3) magány (2) marci (1) merle (1) mika (1) murakami (1) omen (1) pillanat (2) próza (1) sors (1) szmogriadó (2) utak (1) utazás (3) vers (2) woody (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Csigababa: Egy kis öröm az ürömben: kb egy héttel az eset után kapom az iwiw üzenetet: egy kedves jóakaró meg... (2010.01.02. 23:43) Meglopva
  • Csigababa: @Mika:): Szia! :) Köszi a kommentet! Valóban, nem számít, hogy kihez/mihez vonzódik, egy egyénisé... (2009.10.29. 15:45) Mika
  • Csigababa: Gratulálok! :) A miénk még csak most épül-szépül, karosszériást keresünk éppen. Hobbi? :) (2009.03.15. 12:33) OT
  • Csigababa: Büszkén jelentem, 6 pipa! ;) (2009.01.09. 16:25) Lista holnapra
  • Csigababa: Tessék, most már lehet "kommentezni", Mindenkinek! :P (2008.10.26. 12:14) Oldtimer Show

Linkblog

2009.06.01. 14:47 Csigababa

Június

 Már megint mibe keveredtem? Azt mondják, sötét verem, nekem mégis világosságot hozott az életembe. Helyére kerültek a dolgok. A múlra rácsuktam az ajtót.

 Múlt hétvégén Bielefeldben voltam, Németországban. Pár hete még nagyon vártam az utazást, de amikor végre ott voltam, alig vártam, hogy hazaérjek. Valaki miatt akartam utazni, de más miatt vágytam haza.

 Most épp minden szép és a lét könnyű. DVDzünk, vagy lemegyünk a Kamrába, vagy épp sétálunk egyet az esőben, Vele minden édes és legfőképpen vicces. És amikor beázik az Astrán a központi zár... :)

 Ott volt a fal, amit magam köré emeltem, nem akartam beengedni senkit, pontosabban csak azt, akit a listám alapján a legmegfelelőbbnek tartottam. Aztán jött Andris és a kérdés: Szóvak, karate? A listát eldobtam, no meg az agyamat is. Újra képes vagyok megbízni valakiben és elfogadni magam valaki szemén keresztül. Rég volt ilyen, jó, hogy vagyunk!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlasaim.blog.hu/api/trackback/id/tr371156911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása