HTML

Vándorlásaim

Országutak, a lélek útjai, útkeresés, útbaigazítás. Utazásom a NagyVilágban.

Címkék

álom (2) budapest (3) cannes (1) coelho (2) éjszaka (2) érzem (12) fehér (4) film (1) freiburg (1) haruki (1) könyv (8) leo (3) magány (2) marci (1) merle (1) mika (1) murakami (1) omen (1) pillanat (2) próza (1) sors (1) szmogriadó (2) utak (1) utazás (3) vers (2) woody (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Csigababa: Egy kis öröm az ürömben: kb egy héttel az eset után kapom az iwiw üzenetet: egy kedves jóakaró meg... (2010.01.02. 23:43) Meglopva
  • Csigababa: @Mika:): Szia! :) Köszi a kommentet! Valóban, nem számít, hogy kihez/mihez vonzódik, egy egyénisé... (2009.10.29. 15:45) Mika
  • Csigababa: Gratulálok! :) A miénk még csak most épül-szépül, karosszériást keresünk éppen. Hobbi? :) (2009.03.15. 12:33) OT
  • Csigababa: Büszkén jelentem, 6 pipa! ;) (2009.01.09. 16:25) Lista holnapra
  • Csigababa: Tessék, most már lehet "kommentezni", Mindenkinek! :P (2008.10.26. 12:14) Oldtimer Show

Linkblog

2008.11.14. 11:33 Csigababa

Gólya-e vagy?

 Vissza-vissza olvasgattam a régebbi posztokat, nos, elég szentimentre sikerültek! :) Azért nem vagyok ennyire befordulva, ugyanmár! Tegnap is, Gólyabálozni voltam. A buli annyira nem volt jó, mint a LEO partikon szokott lenni volt, az ízlésem az utóbbi időben kissé változott az OLTok hatására, már ami a táncot illeti.

 Egy kedves élmény viszont ért tegnap este. Egy sráccal beszélgettem, végzett kertész volt, aki egyszer csak rákérdezett, hogy akkor ugye te is gólya vagy. Aranyos, jólesett :) Aztán körbenéztem, a barátaim táncoltak körülöttem és nevetnem kellett, tényleg nem úgy néztünk ki, mint ahogy az ötödéves hallgatóknak kellene! o:) Szimplán jól éreztük magunkat, jókat profitáltunk abból, hogy Melindám "szilva-szakos": megvolt a kinti hidegben, söröspohárból elszopogatott házi szilva; mondtuk is Melindának, hogy: na, az üvegben maradt szilva beltartalmi értékeinek vizsgálatára ugyan kíváncsiak lennénk! ;) Együtt énekeltük az "Álomhajó"-t, sikítoztunk a koncerten (vagy az csak én voltam?) és még az igencsak ciki "Gerappa"-ra is táncoltunk. Sablon, de jólesik mondani: mindez nem jött volna létre, ha nincsenek a Barátok! Viszlát a KEK farsangon! ;)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlasaim.blog.hu/api/trackback/id/tr52768603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása