HTML

Vándorlásaim

Országutak, a lélek útjai, útkeresés, útbaigazítás. Utazásom a NagyVilágban.

Címkék

álom (2) budapest (3) cannes (1) coelho (2) éjszaka (2) érzem (12) fehér (4) film (1) freiburg (1) haruki (1) könyv (8) leo (3) magány (2) marci (1) merle (1) mika (1) murakami (1) omen (1) pillanat (2) próza (1) sors (1) szmogriadó (2) utak (1) utazás (3) vers (2) woody (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Csigababa: Egy kis öröm az ürömben: kb egy héttel az eset után kapom az iwiw üzenetet: egy kedves jóakaró meg... (2010.01.02. 23:43) Meglopva
  • Csigababa: @Mika:): Szia! :) Köszi a kommentet! Valóban, nem számít, hogy kihez/mihez vonzódik, egy egyénisé... (2009.10.29. 15:45) Mika
  • Csigababa: Gratulálok! :) A miénk még csak most épül-szépül, karosszériást keresünk éppen. Hobbi? :) (2009.03.15. 12:33) OT
  • Csigababa: Büszkén jelentem, 6 pipa! ;) (2009.01.09. 16:25) Lista holnapra
  • Csigababa: Tessék, most már lehet "kommentezni", Mindenkinek! :P (2008.10.26. 12:14) Oldtimer Show

Linkblog

2008.12.22. 20:38 Csigababa

Jégcsap

 Mint a jégcsap. Tegnap átfagytam kívül; belül már egy kicsit fagyos voltam pár napja-jégpáncél a szívem körül (így próbálom védeni magam, szinte már mondhatni szokásos...). A félórás kocsiút, maximális hőbefúvással, majd egy forró zuhany és utána a fűtőtesthez bújás sem volt elég, hogy kiengedjek (kívül).

 Forralt bort árultunk, valamint volt ott néhány CD is eladásra várva, nem is tagadom, válogattam. A legjobb darab, amire rábukkantam, egy Brian Adams CD, nevezetesen a "Waking up the neighbours". Hazafelé már az új szerzeményem szólt a kocsiban, az ismerős hang még sosem hallott számai kicsit olvasztottak a szívemen, ha a testem fagyos is maradt.

 Pár könyv is volt a kínálatban, persze, hogy ott is találtam magamnak valót, mégpedig egy portrégyűjteményes képeskönyvet. Nem akármilyen portrékról van szó, a könyv múlt század eleji fénykép-ősöket mutat be, leírja a fényképész és -ha ismerjük- a modell történetét is. Ajándéknak szántam a könyvet, de annyira érdekes, ogy igyekszem majd úgy intézni, hogy családon belül maradjon! :) Könyvek... de hisz ismertek, belőlük sosem elég! Ezért is ajándékozok gyakran könyvet. Igen, idén is, nem csak ezt. Vettem egy másik könyvet is, egy érdekes könyvet egy érdekes fickónak. Kíváncsi vagyok... :) Magamat is meg szerettem volna lepni egy Stephenie Meyerrel, de még nem, most vizsgaidőszak... olyan nehéz megállni! Az antikváriumban, ahol a másik könyvet vettem, ott mosolyogtak rám a polcon a régi-új Fable könyvek is. Erős próbája volt az akaraterőmnek.

 Várom a szentestét. Vágyom látni szeretteim arcát, amikor meglátják a nekik szánt ajándékokat. Szeretnék utána friss hóban elsétálni az éjféli misére. Szeretnék mindezek után mosolyogva elaludni. Drukkoljatok.

Szólj hozzá!

Címkék: könyv


A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlasaim.blog.hu/api/trackback/id/tr27837233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása