HTML

Vándorlásaim

Országutak, a lélek útjai, útkeresés, útbaigazítás. Utazásom a NagyVilágban.

Címkék

álom (2) budapest (3) cannes (1) coelho (2) éjszaka (2) érzem (12) fehér (4) film (1) freiburg (1) haruki (1) könyv (8) leo (3) magány (2) marci (1) merle (1) mika (1) murakami (1) omen (1) pillanat (2) próza (1) sors (1) szmogriadó (2) utak (1) utazás (3) vers (2) woody (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Csigababa: Egy kis öröm az ürömben: kb egy héttel az eset után kapom az iwiw üzenetet: egy kedves jóakaró meg... (2010.01.02. 23:43) Meglopva
  • Csigababa: @Mika:): Szia! :) Köszi a kommentet! Valóban, nem számít, hogy kihez/mihez vonzódik, egy egyénisé... (2009.10.29. 15:45) Mika
  • Csigababa: Gratulálok! :) A miénk még csak most épül-szépül, karosszériást keresünk éppen. Hobbi? :) (2009.03.15. 12:33) OT
  • Csigababa: Büszkén jelentem, 6 pipa! ;) (2009.01.09. 16:25) Lista holnapra
  • Csigababa: Tessék, most már lehet "kommentezni", Mindenkinek! :P (2008.10.26. 12:14) Oldtimer Show

Linkblog

2008.12.29. 02:00 Csigababa

Tejüvegen át a világ...

 Most értem haza. De az utam... :) Az egy dolog, hogy ilyenkor már üres a város, kisajátíthatom az utakat, de ma este mindezek tetejébe még iszonyatos köd is volt, a ködlámpa sem segített.

 Ráhajtottam a gyorsforgalmi útra. Sokat mondok, ha 30 métert láttam magam előtt, mégis, nyomtam a gázpedált. Ismerem az utat, bekötött szemmel is végig tudnék rajta menni. De így mennyire más volt!

 Előre néztem, sűrű fehérség, a visszapillantóból is ugyanez a kép fogadott. Az autóm úgy szelte a ködöt, mint hajó a habokat. Egy-egy felüljárón felébe kerekedtem, de ez a győzelem csak egy csatára szólt, nem háborúra. Ahogy ereszkedtem ismét bele a ködbe, feltámadt bennem egy érzés. Rohantam az ismeretlenbe, jó szokásom szerint. De most, ma ennél édesebb dolgot elképzelni sem tudtam. Körbevett a tejfehér köd. Ha lehet így mondani, hátborzongatóan megnyugtató látvány volt. A lámpák fénye néha pirosasra festette a gomolyagot, ilyenkor egy olcsó horrorfilmben éreztem magam; nem látni honnan jövök, kérdés, hogy merre tartok, egyedül szelem az utat, a ködöt. Máskor mindez a tömeg sárga volt, nyugalom játszott a szívem táján. De a legszebb akkor volt, amikor nem világította más, csak Lady fényszórói, enyém volt a köd, vele együtt a világ egy darabkája is. Mint amikor futsz a délibáb után, a köd is elérhetetlen maradt, kecsegtetett a keggyel, hogy elérhetem, megérinthetem, de amikor már azt hittem, hogy elég közel vagyok, a tejfehér felhő is suhant velem együtt.

 Alig találtam meg az utcánk bejáratát. Mindent, mint egy nagy, tollas paplan a kisgyermeket, elnyelt a köd. Mindent. Nyugalom és béke. Tejüvegen át láttam ma este a világot.

Szólj hozzá!

Címkék: fehér utak


A bejegyzés trackback címe:

https://vandorlasaim.blog.hu/api/trackback/id/tr62846261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása